Kamervragen pvda over besluit aanleg energie infrastructuur

Datum nieuwsfeit: 19-06-2001
Partij van de Arbeid

Den Haag, 19 juni 2001

VRAGEN VAN DE LEDEN CRONE EN DE BOER (BEIDEN PVDA) AAN DE MINISTER VAN ECONOMISCHE ZAKEN EN VAN VOLKSHUISVESTING RUIMTELIJKE ORDENING EN MILIEUBEHEER

1. Bent u op de hoogte van berichten over de plannen voor de aanleg van het duurzame bedrijventerrein De President bij Hoofddorp? Bent u bekend met de gerezen vragen omtrent de interpretatie en toepassing van het Besluit Aanleg Energie Infrastructuur(BAEI) aldaar dat de mogelijkheid biedt andere partijen, behalve de netbeheerder, ook mee te dingen om het meest duurzame energie- infrastructuuroptie aan te leggen?
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen