Ford sluit Six Sigma Enterprise Agreement met Micrografx

Datum nieuwsfeit: 19-06-2001

Ford sluit Six Sigma Enterprise Agreement met Micrografx

Met de meerjarige overeenkomst voor uitbreiding van de infrastructuur voor het beheer van de bedrijfsprocessen, zijn enkele miljoenen dollars gemoeid

Maarssen,19 juni 2001 - Ford Motor Company heeft een overeenkomst gesloten met Micrografx om componenten van de iGrafx Enterprise Process Management oplossingen standaard ter beschikking te stellen aan alle in Six Sigma getrainde werknemers, alsmede aan de 110.000 deelnemers aan het PC Renewal-plan van het bedrijf. Verder zal Micrografx een aantal voordelen die deze overeenkomst voor Ford heeft, zoals volumekortingen en opleidingsmogelijkheden, ook aanbieden aan de toeleveranciers van Ford.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen