Conferentie Brede School in CCOG Duiven

Datum nieuwsfeit: 19-06-2001

Conferentie Brede School in CCOG Duiven 19 juni a.s.

Iedere gemeente zijn eigen Brede School

De Brede School komt steeds meer 'in beeld' ook bij kleine en middelgrote gemeenten. Reden waarom Spectrum op 19 juni a.s. in Duiven een conferentie organiseert voor gemeenten in combinatie met het basisonderwijs, voor het welzijnswerk en de koepels van de kinderopvang. Ook onderwijs ondersteuningsorganisaties en provinciale steunfunctie organisaties zijn welkom.

Het gaat heel uitdrukkelijk om een werkconferentie. Praktijkvoorbeelden en praktijkvragen staan centraal.
Er zijn deskundigen uitgenodigd op terreinen van: organisatie, de rol van de regisseur, accommodatie, financiën ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen