Projectpresentatie nieuwe ontwikkelingen E.E.T.

Datum nieuwsfeit: 20-06-2001
Novem

Nieuwe ontwikkelingen E.E.T.

Het Programma Economie, Ecologie en Technologie organiseert 20 juni a.s. voor de zevende keer een projectenpresentatie. Tijdens het eerste deel van de bijeenkomst worden 18 recent gehonoreerde projecten geïntroduceerd. Het betreft negen meerjarige E.E.T.-projecten en negen eenjarige voorbereidende projecten (kiemprojecten). Het tweede deel van de middag bestaat uit een inleiding en discussie over de 'Horizonverkenning' van het Programma E.E.T.. Tevens is er gelegenheid om afscheid te nemen van de heer ir. G. van der Veen als Hoofd Programmabureau en kennis te maken met zijn opvolger de heer ing. R.P.J.M. Salden.

De heer ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen