Rectificatie bericht monopoliepositie Circuit Park Zandvoort

Datum nieuwsfeit: 20-06-2001
Rectificatie persbericht www.nieuwsbank.nl/inp/2001/05/07/I065.htm

Op 7 mei verzonden wij een persbericht, waarin wij melding maakten van het vonnis van de President van de Arrondissementsrechtbank te Den Haag d.d. 3 mei 2001 in een kort geding dat door het Circuit Park Zandvoort tegen NAV was aangespannen. Bij vonnis van 18 juni 2001 heeft de kort geding-rechter van de Arrondissementsrechtbank te Den Haag de NAV bevolen om dit persbericht te rectificeren.

In tegenstelling tot hetgeen in ons persbericht d.d. 7 mei 2001 staat vermeld, heeft de kort geding-rechter geoordeeld dat niet aannemelijk is geworden dat zijn ambtsgenoot heeft geoordeeld dat het gedrag van het Circuit Park Zandvoort "monopolistisch", "onredelijk" of "onbillijk" zou zijn. Evenmin is aannemelijk geworden dat deze heeft geoordeeld dat sprake is van een afkeurenswaardige "monopoliepositie" van het Circuit Park Zandvoort.

Leiden, 20 juni 2001

Noot voor redacties