Sniffer "Editors' Choice" van PC Magazine

Datum nieuwsfeit: 20-06-2001

Sniffer "Editors' Choice" van PC Magazine

Sniffer Portable uitgeroepen tot beste geavanceerde tool voor pakket- en verkeersanalyse

Amsterdam/Brussel, juni 2001 -- Sniffer Technologies, een Business Unit van Network Associates, Inc. (Nasdaq: NETA), kondigft aan dat het bedrijf de "Editors' Choice Award" van PC Magazine in ontvangst mocht nemen voor zijn oplossing voor netwerk- en toepassingsbeheer Sniffer Portable. PC Magazine heeft vergelijkende tests uitgevoerd tussen tools voor netwerkanalyse, waarbij Sniffer Portable een hogere score behaalde dan concurrerende producten. Sniffer Portable werd door de redacteuren geprezen om zijn gebruiksvriendelijkheid en zijn toonaangevende Expert-analysetechnologie.

Bij het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen