Oracle en Sun bieden ontwikkelaars migratiepad

Datum nieuwsfeit: 20-06-2001
Sun Microsystems

Oracle en Sun bieden ontwikkelaars migratiepad

Amersfoort, 20 juni 2001 - Oracle en Sun Microsystems bieden bedrijven een volledige migratie-oplossing voor het omzetten van Microsoft Windows-applicaties naar het open Java 2 Enterprise Edition (J2EE) platform.

Met Oracle Migration Kit voor ASP, Oracle Migration Workbench en Sun Developer Kit voor Windows NT, gecombineerd met een pakket migratie-consultingservices, kunnen Microsoft applicaties snel worden omgezet. Hierdoor maken bedrijven gebruik van de portabiliteit en productiviteit die de Java technologie biedt.
Tevens kunnen ze hierdoor optimaal profiteren van de snelheid, betrouwbaarheid en schaalbaarheid van de Oracle9i software en het besturingssysteem Solaris.

Meer informatie kunt u vinden op sun.com.

Over Sun Microsystems

Vanaf de oprichting van het bedrijf in 1982, heeft Sun Microsystems, Inc. (Nasdaq: SUNW), consequent vastgehouden aan haar visie: The Network is the Computer. Vanuit die visie heeft het bedrijf zich ontwikkeld tot marktleider op het gebied van de krachtige hardware, software en services die aan de basis staan van internet en intranet, LAN's en WAN's. Oplossingen waarmee klanten wereldwijd hun positie versterken, tot de macht n. Sun heeft een jaaromzet van 19,2 miljard US$ en is aanwezig in meer dan 170 landen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Sun Microsystems Whizpr
Jeanette Verstappen
(jeanette.verstappen@sun.com) Ward van Beek
Tel: 0317 -410 483
(sun@whizpr.nl)

Copyright 1994-2001 Sun Microsystems Nederland BV, Computerweg 1, 3821 AA, Amersfoort - Netherlands. All rights reserved.