Dell integreert Travan-technologie ook in PowerEdge Servers

Datum nieuwsfeit: 21-06-2001

Dell Integreert Travan-technologie ook in PowerEdge Servers Aantrekkelijke back-up mogelijkheid voor het midden- en kleinbedrijf

Schiphol-Rijk, 21 juni 2001 -- Dell Computer biedt de Travan-technologie van Imation en Seagate aan als backupmogelijkheid voor de nieuwe Dell PowerEdge SC servers voor het midden- en kleinbedrijf. De Travan tape drive is een betrouwbare en voordelige backup- en dataopslagmogelijkheid voor servers. De Travan-technologie was al een optie bij Dell's werkstations Precision 220, 320, 420 en 620, alsmede bij de OptiPlex GX200 desktop.

Imation, marktleider in media voor data-opslagtechnologie, introduceerde de Travan-technologie in 1995. In dit jaar werkte Seagate met Imation samen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen