Zeeland start ontwikkeling imagocampagne

Datum nieuwsfeit: 21-06-2001
'Zeeuwse waarden in een nieuw jasje'
Zeeland start ontwikkeling imagocampagne

MIDDELBURG, 21 juni 2001- Vandaag, donderdag 21 juni 2001, is de ontwikkeling van een imagocampagne voor de provincie Zeeland officieel van start gegaan. Met de ondertekening van een symbolisch convenant zetten de betrokken partijen, vertegenwoordigd in de Stuurgroep Imago Zeeland, hun voorgenomen samenwerking kracht bij. Vertegenwoordigers van VNG, de Kamer van Koophandel, de Brabants Zeeuwse Werkgeversvereniging (BZW), FNV, MKB Zeeland, Hogeschool Zeeland, Sepaz en de Provincie Zeeland plaatsten hun handtekening op een beeld van het nieuwe jasje dat de provincie gaat aantrekken.

Het ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen