McAfee lanceert beheertool voor anti-virusbeleid

Datum nieuwsfeit: 21-06-2001
PERSBERICHT

McAfee lanceert eerste en enige beheertool voor anti-virusbeleid met rapporteringsfuncties voor systemen van verschillende leveranciers

ePolicy Orchestrator 2.0: het enige Internetgestuurde antivirus distributie- en beheerproduct dat schaalbaar is tot 250.000 desktops vanaf één server

Amsterdam/Brussel, juni 2001 --McAfee, onderdeel van Network Associates, Inc. (Nasdaq: NETA), kondigt de onmiddellijke beschikbaarheid aan van ePolicy Orchestrator (ePO) 2.0. Dit is de eerste en enige tool voor antivirusbeheer die zowel rapporteringsfuncties voor systemen van verschillende leveranciers biedt als Internetgestuurd beheer voor maximaal 250.000 desktops. De oplossing ePO 2.0 biedt uitgebreide functies voor het beheer van het antivirusbeleid, voor gedetailleerde grafische ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen