TNO adviseert schelpdiervisserij

TNO

Nieuws@TNO

TNO adviseert schelpdiervisserij

21-06-2001 - TNO Milieu, Energie en Procesinnovatie (TNO-MEP) heeft met de stichting Ontwikkeling Duurzame Schelpdiervisserij een visie ontwikkeld die de schelpdiervisserij duurzamer en volgens de principes van Planet (ecologisch), People (maatschappelijk geaccepteerd) en Profit (economisch haalbaar) moet maken.

De Stichting ODUS (Ontwikkeling Duurzame Schelpdiervisserij) is een samenwerkingsverband van de producenten en handelsorganisaties van de kokkel-, mossel- en oestersector, om gezamenlijk tot duurzame ontwikkeling van de Nederlandse schelpdiervisserij te komen.

De toekomstvisie werd gisteren, woensdag 20 juni, in het gebouw van de SER in Den Haag door de georganiseerde mossel-, kokkel- ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen