Bijeenkomst over 'Publieke belangen in de markt'

Datum nieuwsfeit: 22-06-2001
Partij van de Arbeid

De Nederlandse delegatie van de sociaal-democratische fractie in het Europees Parlement en de Tweede-Kamerfractie van de PvdA organiseren een bijeenkomst over

PUBLIEKE BELANGEN IN DE MARKT Afwegingen bij liberalisering en privatisering Is de consument er wel bij gebaat?

datum vrijdag 22 juni 2001 tijd 10.30 - 13.30 uur

Liberalisering en privatisering hebben de laatste jaren in Europa een hoge vlucht genomen. Overheden trekken zich terug en laten de markt hun werk doen. Ook binnen de sociaal-democratische beweging in Europa bestaan verschillen van inzicht over de wenselijkheid van deze ontwikkelingen. Er is een ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen