Lopik gemeenteberichten

Datum nieuwsfeit: 22-06-2001

Document het laatst veranderd op: 22-06-2001
De raadscommissie Grondgebied kwam bijeen op 19 juni 2001. De raadscommissie ABZ/Middelen komt bijeen op 3 juli 2001. 2. Vaststelling verslag van de vergadering gehouden op 15 mei 2001. a.Korpskranten nrs. 6,7 en 8 van het jaar 2001 van de politie regio b.Jaarverslag 2000 van de Stichting Slachtofferhulp; c.Ontwerp-begrotingswijziging voor vergoeding schade door vernielingen.
4. Gemeenschappelijke regelingen:
a. Vergaderstukken voor de Algemene Vergadering van aandeelhouders van N.V. Hydron Midden-Nederland.
5. Presentatie en toelichting door SGBO ( Onderzoeks- en Adviesbureau van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten) op het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen