Politie Limburg-Noord: inval drugspand in Helden

Datum nieuwsfeit: 22-06-2001

Politiebericht Limburg-Noord: Venlo 22-06-2001 Mediaberichten 22 juni (11.30 uur)

HELDEN Inval in drugspand
HELDEN De politie van Helden heeft donderdag een inval gedaan in een woning aan de Carolusstraat vanwaaruit al geruime tijd in drugs werd gehandeld. Omdat deze handel veel overlast voor de woonomgeving met zich meebracht, besloot de politie om in te grijpen. De 27-jarige bewoner werd gearresteerd en ingesloten in een politiecel voor verder onderzoek. In de woning trof de politie 110 gram weed, 50 gram hash, 4 kilogram gedroogde en gesneden hennepplanten en diverse drugsattributen aan. Tevens zijn een neppistool, enkele GSM-toestellen, 2 traangasbusjes en een geldbedrag van ruim 1900 gulden in beslag genomen. De politie Helden heeft de zaak in onderzoek.

TEGELEN Fietser overleden
TEGELEN De 82-jarige fietser uit Tegelen die donderdagmiddag ernstig gewond raakte bij een verkeersongeval op de Geldersebaan is afgelopen nacht in het ziekenhuis te Maastricht overleden. Het slachtoffer liep hoofdletsel op bij de aanrijding en werd op enig moment naar het ziekenhuis te Maastricht gebracht voor verdere behandeling. De politie heeft de aanrijding verder in onderzoek en zoekt eventuele getuigen.