Huisartsen akkoord met tussentijds onderhandelingsresultaat

Datum nieuwsfeit: 22-06-2001

Huisartsen akkoord met tussentijds onderhandelingsresultaat

21 juni 2001

De Ledenvergadering van de Landelijke Huisartsen Vereniging heeft vanavond ingestemd met het tot nu toe bereikte
onderhandelingsresultaat ten aanzien van het eisenpakket van de LHV. Hoewel de afgevaardigden het resultaat slechts als een bescheiden eerste stap in de richting van een adequate honorering van de huisarts kenschetsten, stemden zij toch in meerderheid voor het bestuursvoorstel om akkoord te gaan met de huidige tussentijdse resultaten.

In een hoofdelijke stemming kwam men uiteindelijk tot 667 stemmen voor, 62 stemmen tegen en 15 onthoudingen. Aanvaarding van het bestuursvoorstel betekent ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen