VNG ondersteunt actieplan gemeenten

Datum nieuwsfeit: 22-06-2001
Vereniging Nederlandse Gemeenten

VNG ondersteunt actieplan gemeenten

De Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) ondersteunt het actieplan dat de commissie Alders in haar eindrapport Cafébrand Nieuwjaarsnacht voor gemeenten, rijksoverheid en bedrijven ter verbetering van de brandveiligheid heeft opgesteld. De VNG is onder de indruk van het eindrapport. In de eerste plaats omdat het rapport helder duidelijk maakt hoe groot de invloed van de gebeurtenissen is op het dagelijkse leven van de Volendamse gemeenschap. Ten tweede vanwege de kwaliteit van het rapport. De VNG vindt het een helder rapport met oog voor de praktijk.

De VNG ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen