Recreanet Middelburg verhuist naar groter pand

Datum nieuwsfeit: 25-06-2001

PERSBERICHT - 23 JUNI 2001

Recreanet Middelburg verhuist naar groter pand

Recreanet BV zal op maandag 25 juni 2001 haar intrek nemen in een grondig verbouwd pand aan de Dam 6 te Middelburg. Door de toegenomen personeelsgrootte, en om de cliënten goed te kunnen ontvangen, is besloten het huidige pand aan de Rouaansekaai te verlaten en de intrek te nemen in een groter pand.

Recreanet

Recreanet is een ICT consultancy bedrijf met uitgebreide kennis van en ervaring met ICT en bedrijfsprocessen in de recreatiesector. Deze multidisciplinaire kennis stelt Recreanet in staat de bedrijven die in deze branche actief zijn goed te helpen bij branchespecifieke ICT vraagstukken. Ook ICT vraagstukken die minder specifiek zijn voor de recreatiebranche kunnen worden opgelost.

De verhuizing

Het oude pand van Recreanet aan de Rouaansekaai was te klein om het personeel te kunnen huisvesten. Ook de ontvangstmogelijkheden voor klanten waren beperkt. In het nieuwe pand is er voldoende ruimte zodat alle personeelsleden hun werk onder de best mogelijke omstandigheden kunnen uitvoeren. Ook is er nog voldoende ruimte om nieuwe werknemers te huisvest

Open huis

Op donderdag 28 juni 2001 zal Recreanet tussen 14:00 en 18:00 uur open huis houden zodat belangstellenden, onder het genot van een hapje en een drankje, een indruk kunnen krijgen van Recreanet en de nieuwe huisvesting. Gedurende deze dag kunnen de bezoekers vrij rondkijken in het nieuwe gebouw. De werkzaamheden van Recreanet zullen worden verduidelijkt aan de hand van korte presentaties in de werkruimten van de werknemers.

De personeelsleden zullen belangstellenden te woord staan om hun werkzaamheden toe te lichten. Een ieder die werkzaam is in de recreatiesector of beroepsmatig nauw betrokken is bij deze sector is van harte welkom en wordt verzocht zijn of haar aanwezigheid aan te geven door middel van een fax naar faxnummer 0118-671011.

Noot voor redactie/

Noot voor redacties