Jaaroverzicht MKB-Nederland: SamenWerk

MKB-Nederland

25-06-2001
Jaaroverzicht MKB-Nederland: SamenWerk

SamenWerk is het thema van het Jaaroverzicht 2000/2001 van de Koninklijke Vereniging MKB-Nederland. Het bevat een actueel overzicht van de activiteiten van de organisatie. Er is aandacht voor de belangenbehartiging van en voor de leden, de ontwikkeling van de werkgelegenheid, de arbeidsvoorwaarden en arbeidsomstandigheden, de sociale zekerheid, fiscale maatregelen voor het mkb, onderwijs en scholing, technologie, de energiemarkt, ruimtelijke ordening en verkeer en vervoer, export, vrouwelijk ondernemerschap, Jong MKB, de Stichting Maatschappelijk Ondernemen en regionale ontwikkelingen. Ook de diverse sectoren krijgen ruimschoots aandacht.

Het Jaaroverzicht bevat verder een interview met de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen