Bull ondersteunt Oracle9i Database

Datum nieuwsfeit: 26-06-2001
Persbericht

BULL ONDERSTEUNT ORACLE9i DATABASE EN VERHOOGT BETROUWBAARHEID E-BUSINESSTOEPASSINGEN
Oracle9i Database is een essentieel element van Bull's "We Commit"-aanbod. Het stelt klanten in staat geadvanceerde e-Businessoplossingen in te zetten en legt de nadruk op beschikbaarheid, performance en schaalbaarheid van de IT-infrastructuur.

Amsterdam, juni 2001 - Bull Infrastructure & Systems (I&S) , de net.infrastructuurleverancier, kondigt aan dat het de Oracle9i Database ondersteunt. Oracle9i Database is een heel snelle, complete databaseoplossing met een enorme schaalbaarheid. Bull I&S maakt deel uit van een groeiende gemeenschap die oplossingen of diensten levert, gebaseerd op Oracle9i Database.
Bull I&S integreert de ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen