PersMediaMonitor op het internet geopend

Datum nieuwsfeit: 26-06-2001
Bedrijfsfonds voor de Pers

Staatssecretaris dr. Rick van der Ploeg van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen opent de PersMediaMonitor op het internet.

26-jun-01

Tijdens de bijeenkomst 'Internet en pers/mediaverscheidenheid' heeft de staatssecretaris het nieuwe onderdeel van de website van het Bedrijfsfonds voor de Pers,de PersMediaMonitor, geopend. Ter gelegenheid van deze opening organiseerde het Bedrijfsfonds op dinsdagmiddag 26 juni een discussiebijeenkomst over de betekenis van het internet voor pers/mediaverscheidenheid.

Het Persinstituut/ Amsterdam School of Communications Research (ASCoR), verbonden aan de Universiteit van Amsterdam, voert reeds jarenlang in opdracht van het Bedrijfsfonds een onderzoek uit gericht op ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen