Belangstelling investeren in Mozambique boven verwachting

Datum nieuwsfeit: 26-06-2001
Bron: Senter
Senter

26 juni 2001
Belangstelling voor investeren in Mozambique boven verwachting

Rozen kweken, paprika's telen, een bakkersschool opzetten, organische olie produceren, kokossubstraten ontwikkelen en de bouw van een lodge voor toeristen in Mozambique: de zes bedrijven die deze projectideeën hebben ingediend bij Senter, krijgen hiervoor allen financiële ondersteuning vanuit het Programma Samenwerking Opkomende Markten (PSOM). De belangstelling van het Nederlandse bedrijfsleven voor duurzame investeringen in en samenwerking met Mozambique is boven verwachting. Van de NLG 10 miljoen die beschikbaar is voor PSOM Mozambique is hiermee reeds NLG 7,3 miljoen besteed.

De volgende projecten zijn gestart in Mozambique: ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen