Bijeenkomsten FNV voor grensarbeiders Europa

Datum nieuwsfeit: 27-06-2001
FNV

Rapport Commissie Linschoten gereed - FNV organiseert bijeenkomsten voor grensarbeiders Europa - S.Willems@fnv.etuc.org

Naar aanleiding van het rapport van de commissie Linschoten, dat op 21 mei is gepresenteerd, organiseert de FNV twee bijeenkomsten voor grensarbeiders, op 27 en 28 juni a.s. PROBLEMEN GRENSARBEIDERS OPGELOST?
De commissie Linschoten is ingesteld in het kader van het belastingverdrag Nederland-België en heeft de problemen van grensarbeiders in Nederland, België en Duitsland onderzocht. De commissie draagt ook oplossingen aan voor problemen op het gebied van sociale zekerheid en fiscaliteit. Tijdens de twee bijeenkomsten wil de FNV, die zelf deel uitmaakte van de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen