Eigenaar financieel adviesbureau Goningen aangehouden

Datum nieuwsfeit: 27-06-2001

Politiebericht Groningen: Groningen 27-06-2001 Eigenaar financieel adviesbureau aangehouden Woensdag 27 juni 2001

Ruim 100.000 gulden schade

Een gezamenlijk onderzoek van het Interregionaal Fraudeteam en de opsporingsdienst van het GAK naar een financieel adviesbureau uit Groningen is nagenoeg afgerond. De 34-jarige eigenaar van het bureau is tijdens het onderzoek aangehouden voor valsheid in geschifte in een zaak waarbij een verzekeringsmaatschappij uit Groningen ( rond de f 100.000.-) en het GAK benadeeld werden.

De man schreef in de periode van december 1997 tot mei 1999 achttien personen in als werknemer bij zijn bedrijf en liet ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen