Politiebericht Friesland: Friesland

Datum nieuwsfeit: 27-06-2001

Politiebericht Friesland: Friesland 27-06-2001 Politieberichten van 26/6 (13.00 uur) t/m 27/6 (07.00 uur)

Franeker: snelheid
Dinsdag omstreeks 13.40 uur werd op de Rijksweg A31 onder Franeker een bestuurder van een personenauto gecontroleerd op snelheid. De bestuurder, een 31-jarige inwoner van Harlingen, reed met een snelheid van 177 kilometer per uur, terwijl de maximumsnelheid aldaar 120 kilometer per uur bedroeg. De bestuurder kreeg een bekeuring en zijn rijbewijs werd ingevorderd.

Lemmer: aanrijding met licht gewonde
Dinsdag omstreeks 15.00 uur vond op de Flevostraat een aanrijding plaats tussen een personenauto en een bromfiets. De bestuurder van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen