Drs. P.J. Welling nieuwe plv. Secretaris Generaal VROM

Datum nieuwsfeit: 27-06-2001
Vindplaats 2
Bron: Ministerie van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer

Hierbij ontvangt u één of meerdere berichten voor de categorie Personalia. Drs. P.J. Welling nieuwe plaatsvervangend Secretaris Generaal Ministerie VROM (27-6-2001) De heer drs. P.J. Welling wordt benoemd tot plaatsvervangend secretaris-generaal bij het ministerie van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer. Hij wordt de opvolger van drs. P.M. Verhaar die begin april een andere functie heeft aanvaard.  Peter Welling zal direct na de zomerperiode in zijn nieuwe functie beginnen.
De heer Welling is momenteel directeur Bestuursdienst DGVH op het ministerie van VROM. Vanaf 1990 was hij achtereenvolgens directeur Personeelsmanagement Rijksdienst (Ministerie van Binnenlandse Zaken), directeur Economische en Maatschappelijke Samenwerking (Kabinet voor Nederlands-Antilliaanse en Arubaanse Zaken) en directeur Koninkrijksrelaties (Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties).

De benoeming van de heer Welling vindt plaats in het kader van de Algemene Bestuursdienst (ABD). Doel van de ABD is het vergroten van de professionaliteit en flexibiliteit van de rijksdienst. (bron: www.minvrom.nl/minvrom/pagina.html?id=4748)

-- Op de volgende link kunt u uw persoonsgegevens wijzigen en/of bekijken:
-- www.minvrom.nl/minvrom/pagina.html?id=2565

-- Mocht u deze mail onaangekondigd gekregen hebben, stuur dan een e-mail naar:
-- mailto:persmail@cdc.cs.minvrom.nl