Getronics tekent contract LAN-structuur Johnson Controls

Bron: Getronics N.V.
Getronics N.V.

28 juni 2001

Getronics tekent driejarig contract voor implementatie van wereldwijde LAN-netwerkinfrastructuur van Johnson Controls Inc.

Johnson Controls Inc.heeft Getronics een driejarig contract toegekend voor de aanschaf en implementatie van een Cisco LAN-netwerkinfrastructuur voor haar locaties in Europa, Latijns Amerika en Azië.Getronics is verantwoordelijk voor locatieonderzoek, netwerkontwerp, project- en programmamanagement, migratie, oplossingen op basis van Cisco-technologie en installatie- en onderhoudsdiensten.

De aan Johnson Controls geleverde diensten maken deel uit van het NetWorkPlace(tm) -aanbod van Getronics, een uitgebreide portfolio van ondersteunende diensten voor de ICT-infrastructuur van organisaties.

Johnson Controls koos voor Getronics vanwege de wereldwijde dekking van haar activiteiten, de waarde van het NetWorkPlace(tm)-aanbod, haar ervaring op het gebied van support- en onderhoudsdiensten en haar technische knowhow.

Over Getronics

Met meer dan 30,000 medewerkers in 35 landen, is Getronics een van 's werelds toonaangevende aanbieders van leveranciersonafhankelijke oplossingen en diensten voor de professionele gebruiker op het gebied van Informatie- en CommunicatieTechnologie (ICT)

Getronics biedt advies en ontwerpt, bouwt, implementeert en beheert geavanceerde oplossingen en diensten op het gebied van Infrastructure Solutions en E-Business Solutions. Getronics helpt een groot aantal vooraanstaande internationale bedrijven bij de maximalisatie van de waarde van hun technologie- investeringen en het verbeteren van de interactie met hun klanten.

Het hoofdkantoor van Getronics is gevestigd in Amsterdam. Daarnaast zijn er regionale hoofdvestigingen in Boston, Singapore en Washington DC. Getronics is genoteerd aan de Amsterdamse Effectenbeurs ('GTN'). Meer informatie over het bedrijf en de dienstverlening van Getronics is te vinden op www.getronics.com.

Over Johnson Controls Inc.

Johnson Controls Inc. is een wereldmarktleider op het gebied van automotive systems, facility management en regelsystemen. In de autoindustrie is het bedrijf een belangrijke leverancier van stoelen, interieurs en accu's. Op het gebied van facility management en regelsystemen leveren ze regelsystemen en -diensten voor gebouwen. Johnson Controls Inc. heeft haar hoofdkantoor in Milwaukee, Wisconsin (VS). Het bedrijf heeft wereldwijd 105.000 werknemers en behaalde in 2000 een omzet van USD 17 miljard.
______________________________________________________

Voor meer informatie:

Pers Beleggers
Getronics Media Relations Getronics Investor Relations Tel: +31 20 586 1581 Tel: +31 20 586 1964
Fax: +31 20 586 1516 Fax: +31 20 586 1568
(h.vanzijl@getronics.com) (investor.relations@getronics.com)