Stichting soa-bestrijding bouwt aan website Soa.nl

Datum nieuwsfeit: 28-06-2001

Online soa-voorlichting; doelgericht, effectief en essentieel Stichting soa-bestrijding bouwt samen met Explainer DC nieuwe Soa.nl

Amsterdam, 28 juni 2001 - De Stichting soa-bestrijding zet alle wapens in bij de strijd tegen de verspreiding van soa (seksueel overdraagbare aandoeningen) en haar voorlichting over veilig vrijen. Een geheel vernieuwde site - www.soa.nl - gaat de Vrij Veilig Campagne 2001 en het werk van de Stichting verder ondersteunen.

Het professioneel inzetten van internet is voor de Stichting essentieel én uitermate effectief; geen enkel ander medium leent zich zo goed voor voorlichting en doelgroepsegmentatie. Volledig in de lijn van het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen