Bull gaat BEA WebLogic® Integration Adapters bouwen

Datum nieuwsfeit: 28-06-2001

BEA en BULL werken samen om high-performance, schaalbare e-business-integratieoplossingen te leveren

Bull gaat BEA WebLogic® Integration Adapters bouwen voor missiekritische webdiensten en applicatie-integratie

Amsterdam, 28 juni 2001 - BEA Systems Inc., (Nasdaq: BEAS), marktleider op het gebied van software voor e-business, en Bull Infrastructure & Systems (I&S), één van Europa's belangrijkste informatietechnologiebedrijven, hebben bekendgemaakt dat Bull zijn Java-adapters voor bestaande mainframe-toepassingen zal integreren in BEA WebLogic Integration, een complete, gecombineerde oplossing die is ontworpen om bedrijfsintegratie drastisch te vereenvoudigen. Deze integratie is de bestendiging van een duurzame samenwerking tussen Bull en BEA om high-performance, schaalbare ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen