Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Self service voor computers met mobiele telefoons

Datum nieuwsfeit: 29-06-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

Persbericht

29 juni 2001

Probleemloos werken nu ook mobiel mogelijk

"nieuwe oplossing van Support.com biedt ook gebruikers van draadloze toestellen toegang tot technische ondersteuning"

Gebruikers van mobiele toestellen hebben vanaf heden toegang tot dezelfde geautomatiseerde ondersteuningstechnologie als PC gebruikers.

De Mobile Support Solution van Support.com voorziet gebruikers van geautomatiseerde diagnose- en 'self-service' oplossingen voor vaak voorkomende problemen, zoals bijvoorbeeld synchronisatiemoeilijkheden tussen het mobiele toestel en PC applicaties. De oplossing helpt problemen sneller op te lossen en het aantal telefoontjes naar de ondersteuningsleverancier te verminderen. Als het probleem niet opgelost kan worden met 'self-service' dan kan de contextgevoelige informatie, die door de oplossing wordt gegenereerd, automatisch naar de juiste ondersteuningsleverancier worden gestuurd. Op deze manier wordt hij/zij met kennis uitgerust die normaalgesproken handmatig moet worden ingewonnen.

De ondersteuningssoftware van Support.com biedt gebruikers verschillende ondersteuningsniveaus al naar gelang het toestel verbinding heeft via het draadloze Internet of verbonden is met een PC. In het geval dat er een connectie is met de PC ondersteunt Support.com mobiele toestellen door haar SmartIssue® technologie in te zetten als een gedeeld referentiepunt tussen de PC en het toestel.

"De snelle inburgering van handheld toestellen bij werknemers en klanten betekent voor ondernemingen zowel een zegen als een bron van onrust," zei Terry Lawlor, marketingdirecteur EMEA bij Support.com. "Alhoewel deze toestellen de productiviteit van gebruikers verhogen, zorgen ze ook vaak voor frustraties en stijgende ondersteuningskosten indien ze niet naar behoren functioneren. Door onze ondersteuningssoftware uit te breiden naar draadloze toestellen komen we tegemoet aan een toenemende klantenbehoefte en kunnen we ondernemingen helpen om een nog hoger rendement uit hun investering in onze oplossing te behalen."

De Mobile Support Solution van Support.com is reeds verkrijgbaar voor toestellen die onder Palm OS opereren. In de loop van dit jaar zal de oplossing tevens beschikbaar zijn voor andere platforms, zoals Microsoft Pocket PC en RIM draadloze handhelds.

(304 woorden)

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Support.com
Support.com (Nasdaq: SPRT) is de toonaangevende aanbieder van ondersteuningsinfrastructuur software voor digitale bedrijven. Corporate ondernemingen en service providers kiezen voor Support.com omdat dit unieke softwareplatform hen de mogelijkheid biedt om de ondersteuning te automatiseren en aan te passen aan de specifieke behoeften van klanten, partners en medewerkers. Hierdoor worden kosten gereduceerd en de klanttevredenheid verhoogd. Tot de Fortune 1000 bedrijven die de software van Support.com reeds gebruiken, behoren corporate ondernemingen zoals GE, Cisco Systems, Delta Air Lines en Bear Stearns, en verder service providers en OEM's zoals IBM, Sony en Excite@Home. Als gerenommeerd technologieleider heeft Suppport.com vier patenten op haar naam staan, waaronder voor haar DNA Probe® en SmartIssue® technologieën. Het hoofdkantoor van Support.com bevindt zich in Redwood City, Californië met verder wereldwijd kantoren.

Voor meer informatie over Support.com kunt u een bezoekje brengen aan de website van Support.com: www.support.com

Voor verdere persinformatie, fotografie of een interview kunt u contact opnemen met Yvonne van Bokhoven of Jane Timmermans bij LEWIS, het IT PR bureau.

 
Tel: +31 (0) 43 3566956             Fax: +31 (0) 43 3566955 
(yvonnev@lewispr.com)         Web site: www.lewispr.com 
This press release contains forward-looking statements within the meaning of Section 27A of the Securities Act of 1933, as amended, and Section 21E of the Securities Exchange Act of 1934, as amended. These forward-looking statements are subject to significant risks and uncertainties. In particular, the statements relating to the availability of the Company's products and the benefits expected from the Company's products are subject to a number of risks and uncertainties including technical challenges customers may face in implementing the solution, which could limit the expected benefits; customer acceptance of the product, the rapid pace of technological change, and other sales, marketing, and development challenges that the Company may face, which could limit the ability of the Company to successfully market the products. A discussion of the risks and uncertainties that could affect Support.com are more fully set forth in the risks factors detailed from time to time in our SEC reports, including those described in the Annual Report on Form 10-K. Statements included in this release are based upon information known to Support.com as of the date of this release, and Support.com assumes no obligation to update information contained in this press release. Support.com and SmartIssue are trademarks of Support.com, Inc. in the U.S. and other countries. All other trademarks belong to their respective owners.

Jane Timmermans
LEWIS Communication BV
Marketing and Media Relations for Technology Companies Gaetano Martinolaan 95
6229 GS Maastricht
Nederland
Tel: +31 (0) 43-3566957
Fax: +31 (0) 43-3566955
Web: www.lewispr.com

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie