Politiebericht Brabant-Noord: Oss

Politiebericht Brabant-Noord: Oss 29-06-2001
Persbericht district Maasland

BROMFIETSER GEWOND

Een 32-jarige inwoner van Oss kwam rond middernacht met zijn bromfiets ten val op de Floraliastraat in Oss. De Ossenaar heeft vermoedelijk de drempel in het wegdek niet gezien, waardoor hij via die drempel gelanceerd werd. Het slachtoffer is met letsel aan handen en ellebogen overgebracht naar het ziekenhuis.

DRONKEN FIETSER BOTST OP AUTO

Op de Berghemseweg in Oss botste afgelopen een 72-jarige fietser uit die plaats tegen een geparkeerde auto. Bij komst van de politie bleek de man laveloos te zijn. De Ossenaar bleef ongedeerd, de auto liep lichte schade op. De man kreeg een rijverbod van vijf uur en een proces-verbaal.

AUTOSPIEGELS VERNIELD

Op de Asterstraat en Zonnebloemstraat in Oss zijn afgelopen nacht vernielingen gepleegd. Nadat een getuige een klap had gehoord, gingen surveillerende agenten poolshoogte nemen. Ter plekke bleek dat in de Asterstraat van een zestal geparkeerde autos de zijspiegels eraf waren getrapt. In de Zonnebloemstraat van twee voertuigen.

JONGEREN GOOIEN KLIKOS OM

De politie heeft afgelopen nacht op de Seringenhof in Oss vier jongelui aangehouden. De jongeren, 19 en 20 jaar en afkomstig uit Ravenstein, Nistelrode en Oss, werden door de politie op heterdaad betrapt toen zij een aantal klikos omgooiden. Ook werd gegooid met een pvc-buis, afkomstig van een geparkeerde bestelbus. Het viertal was flink onder invloed van alcohol. Na verhoor en een bon voor baldadigheid zijn ze weer in vrijheid gesteld.

INBRAAK IN MEGEN

In de nacht van donderdag op vrijdag is ingebroken in een bedrijf aan de Torenstraat in Megen. Na het vernielen van een deur namen de dieven uit een kantoorruimte een onbekend geldbedrag weg.