Kunst-Economie symposium op CHampion Gelderland

Datum nieuwsfeit: 30-06-2001
Horses of the Dutch

Kunst Economie symposium op CHampion Gelderland Op zaterdagochtend 30 juni aanstaande (aanvang 11.00 uur) vindt in het seminarpaviljoen van CHampion Gelderland op Papendal een symposium plaats in het kader van het KI-project. Met dit symposium wordt dit vorig jaar gestarte project afgerond. Doel ervan is samenwerking te realiseren tussen het Midden en Klein Bedrijf (MKB) en kunstenaar-ondernemers uit de regio Arnhem-Nijmegen en aan te tonen dat die samenwerking economisch profijtelijk kan zijn voor beide partijen. Het project wordt financieel mogelijk gemaakt door de provincie Gelderland en Eurowerk. KI staat voor Kennisimpuls.

Op het symposium ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen