Politiebericht Friesland

Datum nieuwsfeit: 30-06-2001

Politiebericht Friesland: Friesland 30-06-2001 Politieberichten van 29/6 (13.00 uur) tot 30/6 (13.00 uur)

Marssum: snelheid
Vrijdag omstreeks 10.35 uur werd op de N 383 (Rijksweg) onder Marssum een bestuurder van een personenauto gecontroleerd op snelheid. Ter plaatse geldt een maximumsnelheid van 100 kilometer per uur. Deze bestuurder, een 34-jarige inwoner van Den Haag, reed met een snelheid van 157 kilometer per uur. De man kreeg een bekeuring en zijn rijbewijs werd ingevorderd.

Bolsward: ongeval
Donderdag omstreeks 08.30 uur werd een 61-jarige inwoner van het Duitse Pfungstadt geraakt door een stuk ijzer. Een medewerker van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen