Bijstandsbond organiseert protest tegen plannen ziektewet

Datum nieuwsfeit: 30-06-2001
Verklaring van de Bijstandsbond en de Werklozen Belangen Vereniging Amsterdam om deel te nemen aan de oploop in Amsterdam voor vrije arbeidskeuze en tegen de plannen met de ziektewet. De oploop wordt georganiseerd door het Platform voor vrije arbeidskeuze en ondersteund door bovengenoemde amsterdamse organisaties.

Betaald werken of verhongeren?
Bij ziekte weer aan het werk gaan of ontslagen worden? Dat is geen keuze. Het is chantage. Voor vrije arbeidskeuze en bestaanszekerheid voor iedereen!

Iedere minuut vallen in Nederland vier werknemers uit door langdurige stress of burn- out. "Door personeelstekorten en wachtlijsten zijn wij wel genoodzaakt de druk ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen