KNMI verleent medewerking aan Dag van de Architectuur

Datum nieuwsfeit: 30-06-2001
KNMI

KNMI verleent medewerking aan Dag van de Architectuur

Op 30 juni organiseert de Rijksgebouwendienst (Rgd) de landelijke Dag van de Architectuur. Het KNMI verleent dit jaar zijn medewerking en opent gedeeltelijk de deuren voor het publiek.

Tussen 10.00 uur en 13.00 uur zijn er rondleidingen naar het museum, de afdeling seismologie en de computerruimte.
Ook zijn er rondleidingen langs kunstwerken in het park van het KNMI. Alle rondleidingen worden ieder half uur herhaald en duren ongeveer 20 minuten.
Daarnaast is er in de hal een animatiefilm over de totstandkoming van het complex te zien en kan men de klimaatexpositie bekijken. In de filmzaal draaien permanent de KNMI-bedrijfsfilm en de film die is gemaakt van de opening door Koningin Beatrix. Tevens zal de architect een presentatie over de nieuwbouw houden.

Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden voor een rondleiding via het gratis nummer van de Rgd Infofoon: 0800 8991103. Toegangsbewijs is verplicht en wordt via de Infofoon toegestuurd. Er zijn maximaal 300 toegangsbewijzen beschikbaar. Het programma is niet geschikt voor kinderen.

Laatste wijziging: 21 juni 2001

PR & Voorlichting KNMI