Hagemeyer verkoopt IMD aan Compaq

Datum nieuwsfeit: 02-07-2001
Bron: Hagemeyer
Hagemeyer

HAGEMEYER N.V. RIJKSWEG 69, P.O. BOX 5111, 1410 AC NAARDEN, THE NETHERLANDS TELEPHONE (035) 6957611, FAX (035) 6944396

PERSBERICHT

Hagemeyer deelt mee dat IMD, onderdeel van de voormalige Computerij Groep en actief op het gebied van onderhoud, service en support van hardware en software van met name A-merken, is verkocht aan Compaq. De omzet van IMD bedroeg in 2000 EUR 16 miljoen. De transactie behoeft nog de goedkeuring van de NMA.

Hagemeyer heeft vorig jaar een ingrijpende herstructurering van Computerij Groep aangekondigd. Met de verkoop van IMD is dit herstructureringsprogramma thans afgerond.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen