Avaya benoemt ruud van dijk tot manager sales

Datum nieuwsfeit: 02-07-2001
Bron: Ingezonden persbericht

Voor meer informatie:

Avaya Nederland B.V.
Bas Baars
(bbaars@avaya.com)

Lammers van Toorenburg PR
Francine Loos
(avaya@lvtpr.nl)

AVAYA BENOEMT RUUD VAN DIJK TOT MANAGER SALES CONSULTANCY

Ter publicatie: 2 juli 2001

NIEUWEGEIN - Avaya heeft Ruud van Dijk met ingang van 1 april 2001 benoemd tot Manager Sales Consultancy. In deze functie is hij verantwoordelijk voor de begeleiding en ontwikkeling van de sales consultants.

Van Dijk werkte hiervoor bij Maas International BV, een verkooporganisatie van consumptieautomaten. Bij dit bedrijf was hij Manager Technical Operations. Daarvoor werkte hij bij KPN Telecom in de functie van Manager Service Operations.

Van Dijk motiveert zijn komst naar Avaya als volgt: "Avaya is een gedreven, competitieve A1-organisatie. Het bedrijf heeft een boeiende productportfolio en interessante klanten, en is zeer actief in een dynamische markt."

Avaya
Avaya, wereldwijd één van de marktleiders in de ontwikkeling, verkoop en service van communicatieoplossingen en -diensten, levert producten en services die organisaties helpen te excelleren in klantgerichtheid. Avaya levert deze oplossingen aan bedrijven - waaronder meer dan 75 procent van de Fortune 500 - en aan overheden en andere organisaties. Avaya biedt oplossingen voor Customer Relationship Management, Unified Communication, Hosting en Multiservice Networking Infrastructure, Structured Connectivity Solutions en geconvergeerde Voice en Data Networks, inclusief de Enterprise-Class IP Solutions (ECLIPS). Deze producten worden ondersteund door Avaya Services en Avaya Labs. Avaya is wereldwijd marktleider in unified messaging, messaging-systemen, callcenters en gestructureerde bekabelingssystemen. Avaya is in de Verenigde Staten marktleider in systemen voor spraakcommunicatie. In Nederland is Avaya gevestigd in Nieuwegein en Rijswijk. Meer informatie is te vinden op www.avaya.nl.