VIV europe voor trends en ontwikkelingen in de veehouderij

Datum nieuwsfeit: 02-07-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Persbericht Jaarbeurs

Titel: VIV EUROPE VOOR LAATSTE TRENDS EN ONTWIKKELINGEN IN VEEHOUDERIJ

Samenvatting: Met een grote diversiteit aan ontwikkelingen in de veehouderij in volle gang en met handelsbarrières die worden geslecht, is het van eminent belang om bij te blijven met productinnovaties en nieuwe technologieën in deze sterk in belang toenemende bedrijfstak. Geen betere manier om maatschappelijke trends te kunnen volgen en de concurrentie de baas te blijven dan een bezoek aan VIV Europe 2001, de tweejaarlijkse vakbeurs voor de innovatieve veehouderij en verdere verwerking.

Voor het gehele persbericht, ga naar: http://www.jaarbeurspers.nl/base-auth/news_extranet?module_id=extranet&subcat_id=309&item_id=196.

Wachtwoord en gebruikersnaam kwijt? ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen