Eerste online loyaliteitsprogramma met kortingen succesvol

Datum nieuwsfeit: 02-07-2001

's-Hertogenbosch, 2 juli 2001

Eerste online loyaliteitsprogramma met kortingen groot succes Spaarbeleg Klantenkorting zorgt voor intensief gebruik online bankieren

Kortingsprogramma's zijn sinds mensenheugenis een effectief middel om klanten te binden en het gebruik van diensten te intensiveren. Hierbij wordt traditioneel gebruik gemaakt van een kortingspas of bonnenboekje. Dunck online marketing biedt sinds kort online versies van dit soort loyaliteitsprogramma's.

De door Dunck ontwikkelde Spaarbeleg Klantenkorting is het eerste online loyaliteitsprogramma in Nederland, dat gebruik maakt van directe korting. Klanten van Spaarbeleg die online bankieren kunnen op www.spaarbeleg.nl gebruik maken van kortingen bij verschillende ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen