Politiebericht Utrecht: district Heuvelrug

Korps: Utrecht, plaats: Utrecht 2-07-2001

Politiebericht Utrecht: district Heuvelrug, 10.00 uur
Gewonde bij vechtpartij

RENSWOUDE Een 30-jarige inwoner van Ingen is zondagochtend aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij een vechtpartij in een horecagelegenheid aan de Barneveldsestraat in Renswoude.

Een 37-jarige inwoner van die plaats raakte daarbij gewond en is overgebracht naar het ziekenhuis. Daar bleek de man inwendige verwondingen te hebben. De verdachte zit nog vast en moet nog nader worden gehoord over de toedracht van de vechtpartij.

Controle gesloten verklaring

ACHTERBERG Aan de Maatsteeg is zondagochtend tussen half tien en elf uur gecontroleerd op het negeren van de gesloten verklaring die daar geldt. 13 Bestuurders hebben een bekeuring gekregen. Vier personen keerden de auto bij het zien van de politie, twee van hen konden nog worden achterhaald en kregen alsnog een bekeuring.