Avaya benoemt Melvin Harmsen tot client executive

(avaya@lvtpr.nl)

AVAYA BENOEMT MELVIN HARMSEN TOT CLIENT EXECUTIVE

Ter publicatie: 2 juli 2001

NIEUWEGEIN - Avaya heeft Melvin Harmsen met ingang van 2 juli 2001 benoemd tot Client Executive voor de branche Trade & Industry.

Voorheen werkte Melvin in verschillende verkopersfuncties bij het KPN-concern. Bij KPN Sales was hij Accountverkoper B, bij KPN Major Accounts Accountverkoper A en bij KPN Telecom was hij Verkoper Binnendienst. Daarvoor combineerde hij de functies van Verkoper en Hoofd P&O bij Wienese Klimmaterialen in Utrecht.

Melvin motiveert zijn komst naar Avaya als volgt: "Het bedrijf staat bekend om zijn hoogwaardige productkwaliteit en goede dienstverlening. Bovendien ligt de aard van de dienstverlening in het verlengde van mijn vorige activiteiten."

Avaya
Avaya, wereldwijd één van de marktleiders in de ontwikkeling, verkoop en service van communicatieoplossingen en -diensten, levert producten en services die organisaties helpen te excelleren in klantgerichtheid. Avaya levert deze oplossingen aan bedrijven - waaronder meer dan 75 procent van de Fortune 500 - en aan overheden en andere organisaties. Avaya biedt oplossingen voor Customer Relationship Management, Unified Communication, Hosting en Multiservice Networking Infrastructure, Structured Connectivity Solutions en geconvergeerde Voice en Data Networks, inclusief de Enterprise-Class IP Solutions (ECLIPS). Deze producten worden ondersteund door Avaya Services en Avaya Labs. Avaya is wereldwijd marktleider in unified messaging, messaging-systemen, callcenters en gestructureerde bekabelingssystemen. Avaya is in de Verenigde Staten marktleider in systemen voor spraakcommunicatie. In Nederland is Avaya gevestigd in Nieuwegein en Rijswijk. Meer informatie is te vinden op www.avaya.nl.