KvK wijst lokale politiek op knelpunten voor bedrijfsleven

Bron: Kamer van Koophandel
Kamer van Koophandel

KvK wijst lokale politiek op knelpunten voor bedrijfsleven

De Utrechtse Kamer van Koophandel wijst lokale politieke partijen met het oog op de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2002 op een aantal knelpunten voor het bedrijfsleven in de regio Utrecht. Deze zijn samen met ondernemersverenigingen geïnventariseerd en opgenomen in een Politiek Manifest Gemeenteraadsverkiezingen . Vervolgens is bekeken wat de gevolgen zijn als er niets aan gedaan wordt en worden praktische suggesties gedaan om de problemen op te lossen. De KvK vraagt politieke partijen hier rekening mee te houden bij het schrijven van de verkiezingsprogramma s.

De gesignaleerde problemen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen