Benoemingen VNU Business Media

Datum nieuwsfeit: 02-07-2001
Bron: VNU N.V.
VNU N.V.

Haarlem, 2 juli 2001 - Michael Marchesano is benoemd tot President en Chief Executive Officer van de Amerikaanse divisie VNU Business Media in New York. In deze functie volgt hij John Wickersham op, die besloten heeft zijn loopbaan buiten VNU, in het familiebedrijf voort te zetten. Michael Marchesano was sinds augustus 1999 CEO van Bill Communications, een werkmaatschappij van VNU Business Media.

Howard Lander is benoemd tot Chief Operating Officer van VNU Business Media. Howard Lander was Executive Vice President van BPI Communications en President van de Music & Literary Groups van deze VNU-werkmaatschappij.

Om de schaalvoordelen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen