CVB Bank en De Vijf Eiken B.V. tot overeenstemming gekomen

www.snsreaalgroep.nl

CVB Bank en De Vijf Eiken B.V. tot overeenstemming gekomen

Den Bosch

Op zondagavond 1 juli zijn de Vijf Eiken BV en de curator, mr. H.J. de Groot van Dorhout C.S. advocaten te Groningen, tot een definitieve overeenstemming gekomen betreffende de overname van de in Groningen, Leeuwarden en Assen gevestigde panden van Finance4U, de bijbehorende bedrijfsinventaris en een groot deel van het personeelsbestand. Eveneens is een intermediairovereenkomst gesloten met CVB Bank N.V. in Den Bosch. Het streven is erop gericht om donderdag a.s. de kantoren aan de Oude Ebbingestraat en de Verlengde Hereweg te Groningen en aan de Eewal te Leeuwarden te heropenen.

De Vijf Eiken BV continueert onder eigen naam de activiteiten van de voormalige Finance4U organisatie. Directeur J. Ossel van CVB Bank meldt: We hebben ons uiterste best gedaan om een en ander zo spoedig mogelijk af te wikkelen. Wij hebben een goed vertrouwen in De Vijf Eiken dat zij onze klanten van dienst zullen zijn zoals CVB Bank dat voorstaat.

Met acht medewerkers biedt De Vijf Eiken BV een volledig financieel pakket aan, waaronder de CVB-bankdiensten, financieringen en verzekeringen. CVB Bank werkt landelijk met circa 300 onafhankelijke tussenpersonen. Via deze tussenpersonen worden hypotheken, consumptieve kredieten en spaar- en betaalrekeningen verkocht. Het hoofdkantoor van CVB Bank is in Den Bosch gevestigd.

Einde persbericht, vrij voor publicatie

Noot voor redacties