Nieuw directieteam bij OHRA

Datum nieuwsfeit: 03-07-2001

NIEUW DIRECTIETEAM BIJ OHRA

Arnhem, 3 juli 2001,

Bij OHRA B.V. treedt per 1 september a.s. een nieuw directieteam aan. Het nieuwe directieteam staat onder voorzitterschap van de heer Mr. R.L.M. (Rob) Hillebrand, die hiervoor ook al directievoorzitter van OHRA was.

De sector Zorg staat onder de leiding van de heer Ir. Th.J.M. (Theo) van Brunschot, die deze functie hiervoor ook al vervulde. De sector Leven & Pensioenen staat onder een tweehoofdige leiding te weten de heer H.W. (Herman) van Loon AAG en de heer J.G. (Jos) Peeters. De heer Van Loon was ook hiervoor al directeur Leven & Pensioenen. De heer Peeters is afkomstig van Delta Lloyd.
De sector Schade zal onder leiding komen van mevrouw Mr. H.J. (Hanneke) Jukema. Het gaat hier om een nieuwe functie die hiervoor geen aparte directeur kende. Mevrouw Jukema is eveneens afkomstig van Delta Lloyd. De sector Inkomen & Verzuimdiensten staat onder leiding van de heer M. (Martin) Duvivier, die hiervoor al werkzaam was bij OHRA als Manager Productportfolio. De heer Ing. N.R. (Nico) Francken zal in de nieuwe organisatiestructuur als directeur verantwoordelijk zijn voor de afdeling ICT. De heer Francken was hiervoor werkzaam als commercieel directeur bij OHRA.
De heer P.A. (Peter) Knoeff tenslotte wordt directeur Financiën. Hiervoor was hij bij OHRA werkzaam als controller.

OHRA B.V. maakt sinds 1999 deel uit van het Delta Lloyd Nuts Ohra concern. Het hoofdkantoor van OHRA is gevestigd in Arnhem. OHRA zal zich de komende jaren toeleggen op een verdere inzet van internet als belangrijk extra distributiekanaal.

Voor nadere informatie:

Mr. R.S.F. (Rik) van Zutphen