Akkoord cao HMG (RTL)

Bron: Nederlandse Vereniging van journalisten
Nederlandse Vereniging van journalisten

Akkoord cao HMG (RTL)

Bonden en werkgevers hebben gisteravond een akkoord bereikt over een nieuwe CAO voor de Holland Media Groep (RTL). Werkgever en bonden zijn tevreden over het bereikte akkoord.

De bonden zijn tevreden over de behoorlijke salarisverhoging (4 % + uitbreiding eindejaarsuitkering met een vast en flexibel percentage) en de verbetering van salarisperspectieven door de toevoeging van ervaringsperiodieken aan het loongebouw. HMG heeft met deze afspraak laten zien dat zij de journalisten bij haar organisatie meer marktconform wil belonen en betere salarisperspectieven wil bieden.

Een aantal afspraken behoeven enige ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen