Politie in Stein houdt vernielers telefooncel aan

Datum nieuwsfeit: 04-07-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 4-07-2001 Politieberichten district Sittard (H.P. 16.30 uur) Woensdag 4 juli 2001

Stein, vernielers aangehouden:
Twee 16 jarigen zijn woensdagmorgen op de Diependaalstraat in Stein aangehouden nadat zij de ruiten van een telefooncel vernielden. Een getuige meldde de politie woensdagmorgen omstreeks 05.20 uur dat jongeren tegenover het bedrijf Superconfex een telefooncel hadden vernield door de ruiten stuk te slaan. Zij reden na de vernieling weg in de richting van het Steinerbos. De getuige verstrekte een goed signalement van de vernielers.
Een politiepatrouille trof op de Diependaalstraat een groepje van vier jongeren aan waarvan ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen