Nieuw dm-programma Hooge Huys Ondernemers Service

SNS Reaal Groep

Nieuw dm-programma Hooge Huys

4 juli 2001

Vrijdag 29 juni heeft Hooge Huys Ondernemers Service, de service van Hooge Huys die het intermediair in zijn ondernemerschap ondersteunt, haar nieuwe direct marketing-programma geïntroduceerd. Hiermee biedt Hooge Huys Ondernemers Service haar tussenpersonen de mogelijkheid meer business en interactie met hun klanten te genereren.

Steeds vaker vraagt het intermediair om professionele marketingondersteuning. De acties in het ontwikkelde dm-programma zetten die professionalisering in gang, met als doel frequenter klantencontact, meer omzet uit bestaande relaties en het genereren van sales leads.

Het dm-pakket wordt via de accountmanagers van Hooge Huys aan het intermediair aangeboden. Het omvat een vijftal produkten, te weten beleggingsprodukten, begrafenis-crematiepolis, financiële checklist, persoonlijke financiële planning en inkomensverkenning. Elk produkt kan worden ondersteund met een folder, een advertentie, een poster en telefonische follow-up.