Het croo-magnotijdperk voorbij

CVP-werkgroep Vrouw & Maatschappij
5 juli 2001

HET CROO-MAGNONTIJDPERK VOORBIJ!

CVP-Werkgroep Vrouw & Maatschappij wil dat de grondwetsherziening gelijkheid man/vrouw in de Kamer onmiddellijk geagendeerd wordt!

Op donderdag 5 juli 2001 hebben een delegatie van het jonge vrouwennetwerk van de CVP-Werkgroep Vrouw & Maatschappij een "Flintstonetaart" (dit is: een prehistorische taart waarop Herman De Croo in de huid kruipt van Fred Flintstone, terwijl Laurette Onkelinx de Wilma-look uitprobeert) overhandigd aan de voorzitter van de Kamer, Herman De Croo. Zij werden door de voorzitter ontvangen in de Conferentiezaal van het Parlement.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen