ELSA versterkt positie op Japanse markt

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

ELSA versterkt positie op Japanse markt

Nieuwegein, juli 2001 - De Japanse computerfabrikant NEC Corporation gaat zijn professionele werkstations standaard uitrusten met de ELSA Synergy III en ELSA Gloria III grafische beeldschermadapters. ELSA en NEC hebben daartoe een nieuwe overeenkomst getekend waarmee de al langer bestaande samenwerking tussen de bedrijven verder wordt uitgebreid.

De samenwerking met NEC betekent voor ELSA een aanzienlijke versterking van de positie op de Japanse markt voor 'high-end' computersystemen.

Jaarlijks worden er over de hele wereld zo'n 1 miljoen professionele werkstations verkocht. Volgens marktonderzoek van Gartner Group en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen