Whizzdom LMS werkt samen met hostingpartner Internetional

Datum nieuwsfeit: 05-07-2001
Bron: Ingezonden persbericht

Whizzdom LMS bundelt krachten met hostingpartner Internetional

Hilversum, 5 juli 2001 - Whizzdom, een toonaangevende Nederlandse web-based solutions provider, en Internetional B.V. - een webhosting organisatie - gaan gezamenlijk het Whizzdom Learning Management System (LMS) aanbieden aan reeds bestaande en potentiële klanten van Internetional in Nederland.

Het betreft een partnercontract dat onlangs is afgesloten tussen beide partijen waarbinnen Internetional B.V. - in Nederland bekend als W4R - de hosting services levert voor Whizzdoms platform en haar klanten en relaties. Whizzdom zal de hosting services van Internetional integraal opnemen in het complete servicepakket van haar organisatie.

Whizzdom ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen